Videoinlägg kmr snaaaaart !

Hej! Jag la ut en lite failad video på videofy men jag kan typ nt publicera den än.. ajja iaf så har selma gjort två<3 De e jättebra! :D Nu lyssnar jag på¨musik :) Idag i skolan va de väll kul förutom att det va lååååångtråkigt på lektionerna.. Efter skolan hängde jag lite med Levi och sen gick jag hem till Moa. Vi skulle till gymmet men vi orka inte.. hehe :P
har Har precis badat och då fixade jag flätor vilket jag har börjat med nu att göra varje kväll så jag får vågit hår nästa dag! Så om du har rakt hår och inte vill ha de alltid och inte har en locktång så kan du ju alltid testa att fläta håret!! <3 :D Nu måste jag tagga! sessss! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3 /Anna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0