My day in school!

Mina är sjuk! Hon har typ ont i halsen.
HOLLA!! <3 Dagens låt är den här: SKYSCRAPER <3 Den e så himla bra!!! <3 :D Idag i skolan va det kul! Jag va mest med Levi, Wanda, Sofia o Selma! <3 Sen va jag med alla andra typ oxå! :D vi dansade bugg på gympan! Haha det va jättekul! Jag fick dansa med Miranda! <3 Alla fick typ dansa kille tjej men nt jag! :) Vi va jätteduktiga!.. (NOT).. Men våran gympalärare tyckte vi va jättebra så han bah: Alla titta på när Anna och Miranda dansar! alla stod typ i en ring runt oss och skulle titta på när vi dansa...! PINSAMT ASSÅ! :P Sen efter skolan firade jag Sofias pappa som fyller år idag! GRATTIS!! Vi åt på resteurang! jättegott o mysigt! <3 <3 <3 :) Nu ska jag titta på morden i midsommer med pappa! CHA! <3 <3 <3 :D /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0