Min katt! <3

Aloha! <3 Anna här! Nu e jag med min bror som heter Otto och e tre år. idag va jag i skolan. Det va kul :) Sen skulle jag gå på¨mina aktiviteter som e teater och dans men det hade nt börjat än så jag gick hem till min kompis istället! Hon heter Moa :) Sen imorgon ska jag hem till Wanda! :D <3 Vi ska köpa kulglass på ett jättebra glassställe där dom har väldigt mkt glassmaker :P hehe.. Imorn ska vi dansa på gympan!...
Alla som e me på den här bloggen nu är: jag, Mina, Wanda, Jacob, Selma, Elsa och Sofia! Hoppas det blir fler sen!? :) här kmr några gamla bilder på mej från arkivet! :PHär e min kattunge som tyvärr dog ;( Den hette Nisse.. Söt va!? <3 Jag och Nisse. Man ser nt honom så bra där men om du tittar nogrant så ser du!
BYE BYE! GOODNIGHT! /Anna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0