Hemma :-/

Hejsan bloggen!
Jag e så irriterad över att jag inte ha fått
göra nånting idag...
menmen sånt e livet.. Egentligen vill jag
Gå ut på stan och kolla lite (fest på söndag).... Vi har studjedag idag det e fredag såå skönt azzå :) <3 inte så många som kollar på bloggen å kommenterar hehe kanske lite pinsamt!
Men ajja vet inte riktigt vad jag ska skriva om inte så konstigt har ju legat hemma hela dagen å glott på tv höhöhö... Sofia sov över inatt vi hade jätte roligt! Vi sminkade oss helt sjukt hahahaha! Puss på dej sushi <3
Nu så har jag tvättat håret ganska skönt faktiskt :) sitter i pyjamas moahahaha!!!!
Hihi <3 ajjaaa ses bye bye <3 /Selma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0